Bezpieczne Płatności

1. Dostępnymi w Sklepie formami płatności są:

  • # przelew bankowy na konto : PL 67 1240 1037 1111 0010 5797 5664

  • # kartą płatniczą lub kredytową za pomocą systemu umożliwiającego płatności online na stronie internetowej Sklepu. Płatność online kartą płatniczą może nastąpić jedynie, gdy posiadana przez Zamawiającego karta daje mu taką możliwość

  • # płatność gotówką przy odbiorze zamówionego towaru.


2. Zamawiający dokonuje płatności po otrzymaniu e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia przez Sklep lub płaci gotówką przy odbiorze.

3. Sklep rozpocznie procedurę realizacji zamówienia odpowiednio po:

  • # stwierdzeniu wpływu na konto równowartości złożonego zamówienia wraz z kwotą dostawy (w przypadku płatności przelewem bankowym) lub

  • # po potwierdzeniu autoryzacji transakcji przez operatora rozliczającego płatności kartami w Internecie (w przypadku płatności kartą kredytową lub płatniczą)

4. Ceny towarów podane na stronie internetowej Sklepu nie uwzględniają kosztów dostawy zamówienia.

5. Przy dokonaniu płatności za złożone zamówienie należy podać numer zamówienia znajdujący się w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia przez Sklep.

6. Sklep oferuje do sprzedaży między innymi produkty o zmiennej wadze (m.in. mięso, ryby, owoce morza). Podane na stronie Sklepu ceny tych produktów, są cenami orientacyjnymi. Ostateczna cena towaru o zmiennej wadze określona jest na podstawie jego rzeczywistej wagi. Zarówno waga produktu, jak i jego ostateczna cena uwidocznione są na Dowodzie Dostawy (lub na życzenie na fakturze VAT). W przypadku wystąpienia sytuacji, w której opłacone przez Klienta zamówienie, przed określeniem ostatecznej ceny produktów o zmiennej wadze, ma niższą wartość niż wartość określona na Dowodzie Dostawy (Fakturze VAT), Klient upoważnia Sklep do doliczenia powstałej niedopłaty [związanej ze zmienną wagą produktów] i zobowiązuje się do jej zapłaty gotówką przy odbiorze Zamówienia.
Klient może w każdej chwili sprawdzić stan swojego salda w zakładce "Moje konto".

7. Nadpłata dokonana przez Zamawiającego za Towar, co do którego stwierdzono brak w magazynie lub który jest chwilowo niedostępny, będzie zwracana przez Sklep w drodze przelewu na konto bankowe Zamawiającego lub zwracana na jego kartę kredytową.

 E-transfery i e-przelewy

E-transfer (dostępny w wybranych bankach) to przekierowanie Klienta na stronę internetową banku, gdzie po zalogowaniu otrzymuje w pełni uzupełniony formularz przelewu, który należy jedynie zatwierdzić.

 

E-przelew (dostępny w każdym banku) to integracja systemu z oprogramowaniem banków, które nie posiadają mechanizmu e-transferu. Dzięki autorskim narzędziom (działających w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych) karta przelewu bankowego jest uzupełniana również automatycznie.